God dag dere! I morges ble jeg hentet med taxi og kjrt ut til Alnabru, hvor BESTSELLER arrangerte presselunsj. I lyse og fine lokaler fikk jeg se SS15 kolleksjonen fra brands som Selected Homme, Only & Sons og Jack & Jones. Fr visningen fikk vi servert deilig lunsj bestende av laks, foccacia, frukt og grnnsaker. Perfekt start p dagen i flge min mening.

Se p denne lille sjarmren da!

Her har dere Espen i sitt rette element. Hehe.

Selected Homme er jo et merke sikkert de fleste av dere har hrt om. Selv er jeg en stor fan av ytterjakkene deres. Ovenfor ser dere to av modellene som kommer i salg neste vr/sommer. Jeg digget begge to! Det beste med Selected Homme er at man fr kjpt freshe klr til en overkommelig pris. P den mten kan man oppdatere garderoben uten bli ruinert.

BESTSELLER hadde virkelig pyntet og ordnet til vi kom. Her sammen med herlige June.

Only & Sons er kanskje for mange fortsatt litt ukjent, men det er virkelig et merke som er up & coming. SS15 kolleksjonen deres brer preg av blomsterprint i en en mer rocka sammenheng. Jeg ser for meg at mange av plaggene deres ville tatt seg veldig bra ut i kombinasjon av et par svarte jeans og en skinnjakke f. eks.

N skal jeg ut og finne det siste tilbehret til kveldens halloween kostyme. June har tilbudt seg sminke meg for anledningen og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til det endelige resultatet. Ha en fortsatt fin torsdag da dere, vi blogges.

Hei dere! Her kommer den siste oppdatering fra presseturen med Victorinox. P fredagsmorgen ble vi hentet med buss og kjrt til Mns Klint, Danmarks hyeste klippevegg helt st p ya Mn sr for Sjlland. Da vi kom frem ble vi mtt av to erfarne friluftsguider som fortalte oss om riktig knivbruk og tips om spikking. Vi fikk i oppgave lage hver vr gstav og til dette skulle vi selvflgelig bruke den bermte lommekniven til Victorinox, Swiss Army Knife. Jeg har vel ikke spikket siden jeg gikk p barneskolen, s det var moro f prve seg igjen. Med hver vr gstav gikk vi oppover i hyden for begi oss ut p dagens hydepunkt, nemlig klatring i tretoppene.

Denne lommekniven er faktisk veldig praktisk og burde vrt en allemannseie.

June viser stolt frem sin nye gstav!

Siden jeg har hydeskrekk var det en stor utfordring skulle balansere p en line 80 meter over bakken. Takket vre gode intstruksjoner, sikkert utstyr og felles oppmuntring fra resten av gruppa klarte jeg fullfre med glans.

Etter at vi hadde gtt p line var det Zip-line som stod for tur. For komme oss opp i hyden mtte vi klatre opp i et 12 meter hyt tre, for s hives oss utenfor. Dette var heldigvis bare gy! Fantastisk opplevelse seile gjennom den vakre skogen s hyt over bakken.

Team Norway, glade og fornyde etter egeninnsatsen i tretoppene.

Her nyter vi en velfortjent lunsj i skogen.

Fr hjemreisen fikk vi oppleve det som kanskje er hovedattraksjonen p Mns Klint, den store klippeveggen. Omrdet er en samling av biotoper. Kombinasjonen av kalkstein i grunnen, et trt lokalklima og begrensninger i landbrukets utnyttelse av omrdet har bidratt til en biologisk avgrensning som ga oss en anelse om hvordan landet s ut fr industrialiseringen av landbruket startet.

Utsikten er som dere ser p bildet ovenfor helt nydelig.

For komme oss ned til stranden mtte vi g ned Danmarks lengste trapp som bestod av hele 497 trinn.

Det er fullt forstelig Mns Klint er en populrt turistattraksjon. Naturen og omgivelsene er virkelig noe som er verd f med seg. Anbefaler virkelig de av dere som har muligheten til det beske dette omrdet. Jeg er forvrig veldig takknemlig for at Pressekontakterna og Victorinox inviterte meg med p denne innholdsrike turen. Jeg koste meg fra ende til annen! Veldig moro f oppleve noe annet som er til stor kontrast fra min hverdag i hovedstaden. Dette er utvilsomt noe jeg kommer til leve lenge p.

Er det noen av dere lesere som har vrt p Mns Klint forresten?

God dag sprekinger! Endelig har jeg tid til fortelle dere litt om torsdagens sammenkomst. Etter en halvannen times kjring fra Kastrup kom vi frem til vakre Johanneberg Hotel rundt kl 16:30. Da var det bare legge fra seg bagasjen og gjre seg klar for presentasjon av de mest populre produktene til Victorinox. Frste del av foredraget var det sjefsdesigneren til Victorinox, Christoper Raeburn, som stod for. Han introduserte oss for kleskolleksjonen og den bermte lommekniven, Swiss Army Knife. Andre og siste del av presentasjonen fikk vi en gjennomgang av den nye INOX klokken. En veldig fin klokke som str hyt p nskelisten min. Den er ikke bare fin se p, men den er ogs veldig robust. Vi fikk se et videoklipp der klokken ble kvalitetstestet og jeg kan ikke si annet enn at jeg ble mektig imponert.

Som dere ser ligger Johanneberg veldig fint til p Sjllands sydkyst.

Senere p kvelden var det duket for tre retters middag i hyggelige omgivelser med fyr i peisen og sprudlevann i glasset. Fr vi satt oss til bords fikk vi teste ut de sylskarpe kokkeknivene til Victorinox. Under ledelse av superkokken Jonas Helgesson fikk vi gode intrukser om hvordan vi skulle skjre opp kjttet p riktig mte. Kveldens hydepunkt var utvilsomt middagen, som er noe av det beste jeg har smakt p lenge. Selskapet var det heller ingenting utsette p. Nok en gang var jeg s heldig f ta del i et minnerikt event sammen med min gode venninne June. Vi var forvrig de eneste bloggerne fra Norge. Det er litt stas da!

I neste innlegg tenkte jeg vise dere bilder fra grsdagens vandring p Mns Klint. Jeg kommer fortsatt ikke over hvor fint det var der! Vegetasjonen der er helt annerledes enn det vi er vant til hjemme i Norge. P mange mter minnet det meg litt om Sr-Afrika, slik jeg har sett det p tv vel merke. Hehe. Stay tuned! :-)

God kveld! I gr var det Paradise Hotel reunion med deltakere fra alle seks sesongene. Dere kan jo tenke dere selv hvordan stemningen var nr s mange festlglade folk mttes under et og samme tak. Jeg vil selvflgelig poengtere at det var veldig hyggelig treffe igjen de som var inne p hotellet samtidig som meg. Spennende hre hva alle sammen gjr den dag i dag. Mens noen fortsatt lever et liv i sus og dus har andre lagt "glamourlivet" p hylla og satt seg p skolebenken (som meg). Baktanken med grsdagens reunion var finne nye deltakere til den syvende sesongen av PH. Vi som har vrt med tidligere kunne nemlig ta med oss tre venner p festen og disse ble enten de ville eller ei observert av castingcrewet. Da gjenstr det bare se om det dukker opp noen kjente fjes p tv-skjermen etter hvert.

Jeg vurderte ta med meg kamera i gr, men jeg var smart nok til la vre. Her har dere et par snapshots:

Finn Willy! Haha. (Bilde lnt av Kristin).

God dag sprekinger! Jeg vknet i morges med et par stle bein og rennende nese, men det er vel kanskje ikke s uvanlig etter ha vrt p toppen av Nordens hyeste fjell? Ja, for i gr var jeg som dere sikkert vet p Galdhpiggen i forbindelse med lanseringen av Atkins sin nye kjekssjokolade. Vi skulle i utgangspunktet g opp fra Juvasshytta, men siden veien opp dit var stengt mtte vi g for alternativ nr 2, nemlig Spiterstulen (1100 m.o.h.). Forskjellen p disse to startpunktene er at sistnevnte er en mye mer krevende og lengre rute. Vi hadde heldigvis med oss to lokaleguider, i tilfellet vi skulle rote oss bort.

Bildedryss fra turen:

Her er gjengen samlet fr avmarsj, nede ved Spiterstulen.

Fr jeg rakk blunke var jeg omfavnet av hylende fans som ville ha autografen min. Det viste seg nemlig at Spiterstulen ogs er en leirskole skjnner dere. Jeg ble sykt overveldet og kan ikke si annet enn at jeg synes det var moro, spesielt med forholdene tatt i betraktning.

Etter noen minutter med fame var det bare manne seg opp til en bratt og spennende fjelltur.

Fine hstfarger!

Til tross for tett skydekke var det glimt av sol innimellom, og p et tidspunkt flte jeg at jeg ikke gjorde annet enn kle av- og p meg.

Turen var jo arrangert i regi av Atkins sin nye kjekssjokoloade "Atkins Endulge Chocolate Break". I motsetning til for eksempel en kvikk lunsj er denne mulig nyte uten g p kompromiss med sukkerinntaket. Nyheten fra Atkins innholder kun 1,5 gram sukker, alts 75% mindre sukker enn i vanlig kjekssjokolade. Det beste av alt er at den smaker godt! Jeg kommer heretter til kjpe Atkins fremfor alle andre sjokolader nr jeg skal p tur eller unne meg noe stt. Sjokoladen fs kjpt i de fleste dagligvarebutikker og helsekostbutikker.

@funkygine p instagram. Sprekere dame skal du lete lenge etter!

Det m det vre lov feire med en liten sjokoladebit 2469 m.o.h. vel? Vi brukte ca. 4,5 timer opp til toppen fra Spiterstulen og 3 timer ned igjen. Det skal ogs sies at vi tok endel pauser p veien for spise og ta bilder osv. Som dere ser p bildene fra toppen var det ikke mye solskinn, men det satt ingen demper p humret. Vi var alle strlende fornyd med egeninnsatsen og da spiller ikke vret s innmari stor rolle.

Herlige June og meg p toppen av Galdhpiggen!

Jeg kunne ikke bedt om et bedre reiseflge. P forhnd kjente jeg bare June, men i lpet av denne turen ble jeg kjent med mange flotte mennesker. Takk til Atkins og Midsona for en fantastisk opplevelse som jeg kommer til huske resten av livet. Jeg anbefaler alle sammen som ikke har vrt p Galdhpiggen om ta turen. Du trenger ikke vre topptrent for n toppen, det handler bare om viljestyrke. Dessuten m dere vre enige i at det er litt tft kunne skryte over ha vrt p nordens hyeste fjell?!

Noen av dere som har vrt p Galdhpiggen forresten?

Hei igjen! I skrivende stund (hvis alt gr etter planen) er vi mest sannsynlig p vei ned fra Galdhpiggen. For gjre ventetiden til neste oppdatering litt kortere har jeg forhndsskrevet dette innlegget slik at dere har litt kose dere med. Hehe. Bilturen fra Oslo til Lom tok litt i underkant av 5 timer. Da vi ankom Fossheim Turisthotel i gr kveld var det bare lpe opp p rommet, slenge fra seg tursekken og sette seg til bords. I godt selskap og hyggelige omgivelser var jeg s heldig bli servert vin og 3-rettersmiddag. Etter en travel dag og fem timer p buss smakte maten helt nydelig. Her snakker vi ren luksus til kontrast fra min hverdag som student.

Vi fikk alle sammen hver vr goodiebag fra Midsona, bestende av blant annet energibarer fra Atkins. Jeg vet i hvert fall at disse kommer til f medfart i den hektiske hverdagen min. Anbefaler dere til smake nyheten Endulge Chocolate Break. Den smaker som kvikk lunsj, men innholder langt frre karbohydrater. En soleklar favoritt i Atkins familien i flge min mening.

Med eget hotellrom og en hel dobbelseng for meg selv sov jeg som en sten.

Her ser dere den deilige maten jeg snakket om. Til forrett fikk vi servert kremet skoronnerotsuppe (smakte som blomklsuppe). Hovedretten bestod av Rosastekt ytrefilet av lam, nydelig saus og friske grnnsaker. Kjttet var forvrig alle tiders! Til dessert fikk vi servert lokale oster. Jeg m rlig innrmme at jeg ikke er noe fan av denne typen ost, men det vi fikk servert i gr smakte faktisk ikke s aller verst.

Her ser dere den spreke gjengen jeg reiser sammen med.

Neste gang vi skrives har jeg forhpentligvis bilder fra toppen av Galdhpiggen dele med dere. Ha en fin onsdag alle sammen!

PS! Dere m huske stemme p Jesper Jenset i kveldens episode av Idol p tv2 klokken 20:00.. Han er det siste hpet fra Molde som kan sikre seg en plass i finalerunden.

God fredag I gr var jeg som tidligere nevnt p frpremieren av The Maze Runner - i ddens labyrint. Dette var et lukket event kun for utvalgte bloggere og jeg er veldig takknmelig for at jeg var en av de utvalgte. Som dere kanskje husker hadde jeg en konkurranse i forkant av frpremieren, hvor vinneren fikk muligheten til bli med p eventet sammen med meg. Hun som vant konkurransen mtte dessverre jobbe i siste liten og kunne derfor ikke komme. Det var selvflgelig leit, men jeg fikk jo mte noen av leserne til de andre bloggerne og det var jo veldig koselig. Grsdagens sammenkomst fant sted i lokalene til 20th Century FOX. Der fikk vi servert tapas, popcorn og godteri. Som den eneste guttebloggeren hadde jeg det som plommen i egget sammen med alle de vakre jentene.

Etter at vi hadde spist var det endelig duket for kveldens hydepunkt, nemlig frpremiere av The Maze Runner. Som dere kanskje skjnner har jeg ikke lov til avslre s alt for mye, men jeg kan med hnden p hjertet anbefale dere se den p kino. Hvis du er fan av Hunger Games og Divergent s kan jeg garantere at du kommer til elske The Maze Runner. Filmen er bde actionfylt og trist, noe som i flge min mening er en meget bra kombinasjon. Det var flere ganger jeg holdt p rive av meg hret av spenning og p slutten var det bare s vidt jeg klarte holde igjen trene. Ryktene sier at det kommer en oppflger, s det er bare glede seg. For si det snn, jeg klarer knapt vente til toeren, og da kan dere tenke dere selv hvilket godt inntrykk filmen gjorde p meg.

Deilig tapas med alt fra spekeskinke, laks og aioli.

Donna, June og to hyggelige jenter jeg ikke husker hva heter. (Beklager, men jeg suger virkelig nr det kommer til huske nye navn).

#mazerunnerNO

Julia og meg sammen med ste Julie og Fanny.

Her sitter alts kremen av kremen, klare for frpremiere!

Mens Julia og June veltet seg i luksus p Saga Hotel i gr kveld endte jeg opp p byen. Sammen med en annen gjeng fra Molde tilbrakte jeg kvelden p Johns. Det er i utgangspunktet et 18-rs sted, men de hadde egen 20-rs avdeling ogs. Jeg for min del trivdes mye bedre p dansegulet sammen med den yngre generasjonen. I skrivende stund ligger jeg henslengt i sofaen sammen med Julia. Siden vi skal sl ut hret i morgen blir det en rolig fredagskveld med god mat og film.

Hper alle sammen fr en god helg , vi skrives i lpet av kvelden regner jeg med!

Hei! I gr kveld fikk jeg storfint besk av Julia som skal vre i Oslo frem til sndag. Som alltid veldig koselig se henne igjen! Tiden vi har sammen blir enda mer verdifull n som vi ikke ser hverandre s ofte. Vi startet dagen med et hyggelig tannpusstreff i regi av Oral-B p Artesia Spa i morges. Der fikk vi servert deilig frokost mens vi fikk en presentasjon av Oral-B sin nye el-tannbrste med bluetooth teknologi. Med denne nye tannbrsten har det n kommet en app med personlige innstillinger som gir individuell guiding til god tann- og munnhelse. Etter foredraget var vi alle s heldige at vi fikk med oss hver vr el-tannbrste hjem. Med den nye tilhrende appen tror jeg det blir gy pusse tenne heretter. Faller tannbrsten i smak kan dere vente en produktanmeldelse p bloggen i lpet av den neste mneden.

Oral-B Pro 6000 heter den nyeste modellen, hvis dere var i tvil.

De som holdt foredraget jobber til daglig som tannpleiere og de anbefalte oss bruke Oral-B sin egen tannkrem, Pro-Expert for best effekt.

I ettermiddag er det duket for MEET&GREET og frpremiere av filmen The Maze Runner. Vinneren av konkurransen er kret og kontaktet. Det var en st jente fra Lillestrm som vant og jeg gleder meg til mte henne senere i dag. For anledningen har Julia, June og jeg booket oss inn p hotell til i morgen. Hydepunktet med hotellovernattinger er i flge min mening frokosten, s det gjelder stille inn alarmen p forhnd. Nyt denne nydelige torsdagen dere, det har i hvert fall jeg planer om gjre!

// Sponset produkt.

Morn! I gr var jeg som tidligere nevnt p presselunsj i forbindelse med Fashion Saturday. Det er et rlig event arrangert i samarbeid med EB Productions, designere, brands, butikker og kjpesentere her i Oslo. Bare det siste ret har byen vokst til bli et senter for mote og inspirasjon. Lrdag 6. september gr store aktrer som Hegdehaugsveien, Bogstadveien, Paleet, Eger Karl Johan, Steen & Strm Magasin, GlassMagasinet, Arkaden Shopping, Byporten og Oslo S sammen for skape en unik opplevelse som vi neppe har sett maken til. I lpet av grsdagens sammenkomst fikk vi som var invitert p Lille Asia en liten smakebit p hva som kommer til skje neste helg. Det ble ogs servert deilig fingermat som sushi, maki og vrruller. Omringet av vakre mennesker og god mat koste jeg meg fra ende til annen.

Fr grsdagens event hadde jeg aldri hrt om Fashion Saturday, men n som jeg vet hva det gr ut p kan jeg ikke si annet enn at jeg gleder meg til helgen. De forskjellige kjpesenterene kommer til arrangere alt fra moteshow, photoshoot og diverse kampanjer. Jeg anbefaler derfor alle moteinteresserte som bor i Oslo til sette av frstkommende lrdag 6. september til Fashion Saturday. Vi sees!

Her sitter vi samlet som en perle p en snor. Hao Vu, June og meg.

Det er ikke ofte jeg drikker champange til lunsj p en mandag, for si det snn.

Hyggelig se igjen disse jentene ogs! Chioma (i midten), ssteren hennes og Stina.

Se p all den deilige maten da dere! Lille Asia i Hegdehaugsveien kan sakene sine, det er det i hvert fall ingen som helst tvil om.

Den av oss som knipset det mest stemningsfulle bildet fra presselunsjen er med i trekningen om vinne det fine kamera dere ser p bildet ovenfor. Det er Olympus som str for konkurransen og modellen jeg holder i hnda heter Olympus Pen E-P5. Jeg fikk muligheten til teste det og jeg falt pladask! Strrelsen er perfekt, det tar fantastiske bilder og selve kamera, som dere ser, har en skikkelig retro look. LOVE IT!♥ Please be mine!

Tre av modellene som representerte noen av kjpesentrene. De var kjempe dyktige alle sammen og jeg elsket mten de formidlet budskapet gjennom klrne de hadde p seg. Keep up the good work beautiful people!

Hashtagger i samarbeid med Fashion Saturday:

#fashionsaturdayoslo #OlympusPEN # LilleAsia @paleet @steenogstrommagasin @egerkarljohan @arkadenshopping @glasmagasinet_stortorvet @byporten @bumbleandhumblenorway @olympusnorge

Jeg gr konstant rundt med drlig samvittighet og en flelse av at jeg henger etter med skolearbeidet, s i dag er jeg ndt til sitte igjen etter forelesning og jobbe med en gruppeoppgave som skal vre ferdig til fredag. Godt med alt som er gjort synes n jeg! Ha en fin tirsdag kjre lesere, vi blogges. :-)

Hei og velkommen! Mitt navn er Glenn Henriksen. Jeg er en 23 r gammel gladgutt fra Molde, bosatt i Oslo. Til daglig studerer jeg PR og Markedskommunikasjon p Handelshyskolen BI. Jeg har blogget om min hverdag siden 2009, da med fokus p mote, trening og reise. Ta gjerne en titt i arkivet nr du frst er innom. P gjensyn!

Instagram

Annonser

Image and video hosting by TinyPic