Hei, hei! Ut ifra kommentarfeltet bedmme forstr jeg det er mange som er fortvilet over den drlige bloggingen min. Siden jeg dro til Kos i begynnelsen av juli har jeg rett og slett vrt i feriemodus og sltt meg til ro med tanken om at jeg ikke har en blogg. N som det begynner nrme seg skolestart er det vel p tide komme tilbake til hverdagen. Oppholdet mitt i Kos ble som kanskje noen av dere har skjnt litt lenger enn planlagt. I utgangspunktet skulle jeg bare vre der en uke, men endte opp med vre der til sammen tre uker. Jeg ble kjent med mange nye mennesker og jeg vil ogs pst at jeg hadde den beste ferien i mitt liv. Den siste uken fikk jeg sprsml om jobbe p Strand Cafeet som partyboy og kunne selvsagt ikke si nei til det. Da hadde jeg som oppgave g rundt p stranden og srge for at alle hadde det bra. Super chill stilling, for si det mildt. Det var ogs mye p grunn av den "jobben" at jeg ble kjent med s mange flotte mennesker. Hadde det vrt opp til meg ville jeg fortsatt vrt p Kos, men heldigvis slo fornuften inn og jeg bestemte meg for avslutte leken mens den var p topp. Etter tre uker med festing og full rulle var det i grunn deilig komme hjem til Oslo. Det var jo heller ikke et minus komme hjem til strlende sol og stekende tempereaturer. Overgangen fra Kos til Norge har alts ikke vrt s ille som jeg hadde sett for meg. Det er under to uker til skolestart og jeg har bestemt meg for tilbringe siste del av ferien hjemme i Molde. Da jeg ikke har sett familien for hele sommeren kjenner jeg at savnet begynner ta overhnd. Ellers vil jeg meddele at alt str bra til med meg og at jeg satser p vre tilbake med bloggingen sakte, men sikkert.

Nedenfor har jeg samlet et knippe bilder fra en av de beste kveldene jeg hadde i Kos. Her fra "Beach-Taco-House party p Strand Cafeet:

Jeg lengter allerede tilbake til Kos og har bestemt meg for reise dit igjen ved frste anledning. Det er rart tenke p hvor knyttet man blir til plassen og ikke minst alle menneskene man blir kjent med. De tre ukene jeg har tilbrakt p Kos kan p mange mter sammenlignes med det vre med i Paradise Hotel. Alle blir som en stor familie som lever inni en liten boble. Den natten jeg tok farvel med kjente og kjre var uten tvil noe av det verste jeg har opplevd p lenge. Det gjorde vondt helt inni hjerterota liksom, og da kan dere tenke dere selv hvordan det var. Kos og Strand Cafeet anbefales p det sterkeste fra min side hvert fall. S lenge du er utadvendt, festglad og liker sol er dette plassen skape minner for livet.

PS! Vinnerne av "Sex Tape" konkurransen ble Irmelin og Haakon. Gratulerer! Dere vil bli kontaktet p mail. :-)

God kveld fra sengekanten i Kos! Akkurat n er jeg er en snartur innom rommet for gjre meg klar til kveldens festligheter, og tenkte derfor det var p sin plass med en aldri s liten oppdatering. Med tanke p at jeg landet klokken fire i natt er det faktisk et under at jeg er spass oppegnde som jeg er. Det ble som dere sikkert skjnner lite svn i natt, men det hindret ikke meg i st opp tidlig. Fr fuglene kvitret var jeg p stranda sammen med Camilla og Therese, hvor vi spiste en deilig frokost. Klokken 12 braket det ls med strandfylla aka Paradise Hotel. Ja, for jeg fr faktisk flelsen av at jeg er i Mexico. Her er det ingen regler p hva som er lov og man gjr akkurat det man fler for til enhver tid. Got to love it! P kort tid har jeg blitt kjent med mange hyggelige mennesker, deriblant flere ste blogglesere. Dette er uten tvil starten p det som kommer til bli en uforglemmelig uke.

God stemning og topp service finner du p STRAND bar. Anbefaler dere ta turen dit hvis dere noen gang har planer om beske KOS.

Hper alt str bra til med dere der hjemme og at dere fr en god helg. Vi hrs!

Hola amigos! N er det kun f timer til jeg m vre p Gardemoen. Flyet gr riktignok ikke fr midnatt, men liker vre tidlig ute. Siden jeg stod opp usedvanlig tidlig i dag satser jeg p sove hele flyturen til KOS. Jeg har p forhnd reservert vindussete, s med musikk p ret og en deilig pute burde jeg sovne relativt fort. Tenk, i morgen ligger jeg p stranda med en paraplydrink i hnda og nyter livet! Jentene er allerede p plass der nede og de kunne melde om strlende vr og hy partyfaktor. Jeg har med andre ord all grunn til glede meg!

I dag har jeg fartet rundt p Storo Storsenter. Jeg var blant annet innom frisren og klippet meg. Det siste jeg nsker dvele med nr jeg er p ferie er sveisen, s her er det kort hr som gjelder.

P vei hjem gikk jeg tilfeldigvis forbi Carlings og da kunne jeg ikke la vre kjpe disse overdelene dere ser p bildet over. Jeg har nemlig en liten mageflelse p at det er singlet med skript og diverse print som gjelder i KOS. Eller tar jeg helt feil?

Kofferten er pakket og jeg begynner bli s godt som klar for avreise. Det blir nok drlig med trening den kommende uken, s fr jeg drar tenkte jeg ta en liten kt p Elixia. Med det sier jeg ha det bra og p gjensyn. Det skulle visstnok vre gratis internett der vi bor, s da blogges vi fra Hellas! nsk meg god tur da dere. :-)

PS! Den nyeste treningsmusikken min p spotify finner dere HER.

Heisann! I dag strler jeg om kapp med sola! rsaken til det er at jeg reiser til KOS i morgen! Wee! Jeg gleder meg som et lite barn. Dette blir den frste ordentlige sommerferien min p det jeg kan huske.To venninner av meg, Therese og Camilla, reiste nedover i dag. Vi skal bo p Manias Apartments, som i flge jentene ligger nre stranda. Jeg har aldri vrt i KOS fr, s dette blir en ny opplevelse. Gleder meg til komme meg en tur bort, for ikke snakke om f sol og varme p kroppen.

Her fra Dubai i mai.

N skal jeg ut gjre noen rend fr jeg skal i parken og nyte finvret sammen med Isabell. Ha en fin dag da dere, vi blogges.

Morn! Etter en svnls natt er det faktisk et under at jeg fortsatt er vken. Ja, for ut ifra dgnrytmen min bedmme skulle man trodd at jeg var en vampyr. Ikke fr jeg er ferdig med True Blood s er jeg i gang med The Vampire Diaries. P kort tid har jeg nemlig plyet gjennom sesong 1 og er allerede godt i gang med sesong 2. Tro det eller ei, men disse vampyr-seriene begynner ta knekken p meg. Det er i grunn litt sykt tenke p hvor avhengig jeg har blitt. Fortsetter det p denne mten er det ikke lenge fr jeg m legges inn p lukket avdeling. Neida, det er ikke s ille. Ikke enda hvert fall.. Haha!

Nedenfor ser dere mine siste oppdateringer p instagram @glennhenriksen:

1. Harryhandel p svenskegrensa. 2. Selfie fr Oslo-ut. 3. De tre bukkene bruse. 4. Hvem skulle trodd at vi hadde vrt p jobb i 12 timer? 5. Storfonyd med nytt underty fra Blger. 6. Hygge p Aker Brygge. 7. Throwback fro Dubai. 8. P bttur i Oslofjorden. 9. Verdens beste Julia og meg fr finalefesten til PH.

Mitt dilemma akkurat n: Se en episode til av TVD eller sove?! #hardtliv

Hei og velkommen! Mitt navn er Glenn Henriksen. Jeg er en 23 r gammel gladgutt fra Molde, bosatt i Oslo. Til daglig studerer jeg PR og Markedskommunikasjon p Handelshyskolen BI. Jeg har blogget om min hverdag siden 2009, da med fokus p mote, trening og reise. Ta gjerne en titt i arkivet nr du frst er innom. P gjensyn!

Instagram

Annonser

Image and video hosting by TinyPic