Hallo i luken! Tenk at vi har kommet s langt som til 9. desember allerede. Fr vi vet ordet av det ringes julen inn. I dag er det faktisk akkurat en uke til jeg reiser hjem p juleferie. Gleder meg helt vilt til feire jul med familie og venner, for ikke snakke om nyttrsaften. Fortsatt usikkert hvor jeg skal feire nyttr enda, men mest sannsynlig blir det hos mamma i Trondheim. Nedenfor har jeg samlet sammen noen bilder fra da jeg var i Wien sammen med Olympus. For vre helt rlig ble jeg ikke srlig imponert over byen, men uansett veldig moro ha vrt der. Det skal sies at vi ikke var s heldig med vret og det har jo mye si i forhold til frsteinntrykket.

Alle bildene er tatt med Olympus PEN E-PL7, hvis dere lurte.

N skal jeg p informasjonsmte med United Bloggers, etterfulgt av hndballtrening. Ha det fint s lenge!

Hei, hei! Grsdagen var et maraton uten like. Etter frokosten tok Espen og jeg en taxi inn til byen for ta en nrmere titt p Wien. Det ble riktignok ikke tid til shopping, men til gjengjeld fikk jeg tatt veldig mange fine bilder som jeg gleder meg til dele med dere p bloggen. Kl 13:30 samlet alle de 60 bloggerne seg p hotellet, hvor Olympus hadde stelt i stand en workshop for oss. Oppgavene gikk ut p ta forskjellige bilder med jul som tema. Vi ble kjrt til julemarkedet som ligger midt i sentrum av Wien. Jeg har aldri vrt med p noe lignende fr og synes dette var kjempe moro. Senere p kvelden samlet vi oss til fest og moro p et av Olympus sine lokaler her i byen. Der ble ogs vinneren av fotokonkurransen kret.

Jeg husker ikke hva vinneren het, men hun hadde i hvert fall gjort en fenomenal innsats.

Skjorten jeg har p meg er fra NN07, hvis noen av der lurte.

Var ikke dett et kult bilde av Espen? Utrolig tenke p at det er tatt med et kompaktkamera.

I lpet av grsdagen ble jeg kjent med de to svenske bloggerne,Sendi SkopljakogRebecca Fredriksson.To hyggelige jenter som blogger om mote, trening og livsstil.

Mitt opphold her i Wien begynner nrme seg slutten. Gleder meg til komme hjem og se gjennom alle bildene som jeg har tatt p denne turen, ja for det er ikke f. Jeg tror aldri jeg har tatt s mange bilder p s kort tid fr. Olympus PEN har uten tvil blitt min nye flgesvenn. Det er lite, ser bra ut og tar vanvittige bilder. Got to love it! Ha en fin dag da dere, vi skrives nr jeg er tilbake i Oslo.

Utrolig hva en god natts svn kan gjre alts. I dag fler jeg meg som et nytt menneske og full av energi. Workshoppen med Olympus starter ikke fr 13:30, noe som betyr at vi har hele formiddagen til rdighet. Frst ut p agendaen er selvflgelig hydepunktet nr man bor p hotell, nemlig frokosten. Etter at vi har spist skal Espen og jeg ut p en aldri s liten byvandring. Vret p sin side er dessverre ikke noe skyrte av. Yr i luften, grtt og tkete er ikke akkurat det optimale foto-vret, men vi fr prve gjre det beste ut av det.

Elsker at man kan fjernstyre selvutlseren p Olympus PEN sitt kompaktkamera fra mobilen.

nsker dere en fin onsdag. :-)

God kveld dere! Jeg startet dagen med indoor running p Elixia Colosseum. P lik linje som en vanlig spinningtime lper vi p hver vr mlle med god musikk og egen instruktr som motiverer deg til yte maks. Personlig synes jeg det fort kan bli kjedelig lpe alene, s dette passer meg perfekt. De siste dagene har jeg vrt flink trene hver dag, noe som jeg merker gevinsten av bde fysisk og psykisk. Ellers i dag har jeg vrt en tur innom Hendrix, hvor jeg stusset "sparesveisen" og jeg har spist lunsj med en kompis p Blgen og Moi.

Resten av kvelden er satt av til pakking. I morgen reiser jeg nemlig til sterrikets hovedstad, Wien. Sammen med 50 andre bloggere fra hele verden skal jeg vre der i to dager p workshop i regi av Olympus. Hotellet jeg skal bo p heter Melia og skal visstnok vre et femsternes hotell. Jeg har aldri vrt i Wien fr, s jeg gleder meg til se hva byen har tilby.

Noen av dere som har vrt i Wien fr? Hvis ja, kom gjerne med tips til hva jeg burde oppleve.

Som dere kanskje vet har jeg jobbet som flyvert i SAS, og p mange mter m jeg si at jeg savner det. En ting er reise p fritiden, men det er noe helt annet faktisk jobbe ombord p flyet. I lpet av en arbeidsdag kunne jeg mte s mange forskjellige mennesker fra hele verden. Dere tenker kanskje at livet som flyvert er ganske hektisk siden det innebrer s mye reising og det er vel heller ikke til stikke under en stol. Er du glad i reise snn som meg, da tenker man ikke over den slags. Jeg savner jobben som flyvert av mange grunner og en av dem er er det fantastiske arbeidsmiljet i SAS, noe jeg regner med de fleste av dere har ftt erfare som passasjer?

Vi flyr av forskjellige grunner, men vi har alle en ting til felles: For mange av oss er flyet s mye mer enn en transportetappe. Det er en del av hele reiseopplevelsen, uansett hvor vi er p vei. Om vi pendler til jobben flere ganger i uken eller jobber ombord. Om vi sker vrt livs eventyr eller fred og ro, eller om vi lengter bort eller hjem. Kjenner du deg igjen? Da vet du hvordan det er reise.

// Sponset innlegg.

Kbenhavn er en fantastisk by! Bare s synd at vi ikke fikk mer enn 6 timer til rdighet. P tross av dette flte jeg vi utnyttet tiden godt. Fr vi satte i gang med shoppingrunden mtte vi unne oss en etterlengtet frokost p Mc Donalds. P en dag som dette kunne jeg nemlig ikke forestilt meg noe mer fristende enn nuggets til frokost. Det sier vel kanskje litt om formen p gruppa? Hehe.

Etter at vi hadde ftt i oss litt mat var det endelig klart for sjekke ut butikkene. Foruten om kjpe meg ny parfyme p Abercrombie & Fitch hadde jeg ikke planlagt noe som helst. Vi tok i grunn hele byvandringen p sparket, i vrt eget tempo vel merke. Hydepunktet for min del var uten tvil Illum Departent Store. For de av dere som ikke har vrt der kan man sammenligne det med Steen & Strm. Omringet av mine favorittmerker, deriblant Filippa K, Tiger Of Sweden og Acne, var det vanskelig holde visakortet kaldt.

Her str Thea med avstpningen til verdens hyeste mann. Det er helt sykt tenke p at et menneske kan bli s hy og stor!

Alltid like spennende ta turen innom Urban Outfitters. Der kjpte jeg den grnne bomberjakken dere ser p bildet over. Jeg satser p vise den frem i et antrekksbildet fr det blir for kaldt.

Vi mtte selvflgelig ta turen innom Disneybutikken hilse p alle barndomsheltene vre.

En av de som koste seg mest inne p Disney var Tina.

I hp om ha nok parfyme ut ret kjpte jeg den strste flasken denne gangen. Med p kjpet ble ogs en ny t-skjorte og tre nye boksere.

Alt i alt hadde jeg en fantastisk tur sammen med PR-linjen til Kbenhavn. Det ble kanskje litt for mye alkohol og litt for lite svn, men det er vel snn man m regne med p slike turer. Dagen i dag har bare gtt med til avslapping. Jeg har vekslet mellom sofaen og senga, noe som har vrt ufattelig deilig. I morgen er jeg klar for gripe fatt p hverdagen igjen. Det er riktignok bare to av de igjen fr helgen intreffer, men det betyr bare at jeg m vre ekstra produktiv. Jeg hper alt str bra til med dere! Vi skrives i morgen.

Morn! Jeg var oppe fr klokken ti og det p en sndag. Ikke ofte det skjer, for si det snn. Jeg er som dere skikkert skjnner ingen morgenfugl og s sant det lar seg gjre liker jeg sove lenge. rsaken til at jeg mtte sette p alarm til i dag morges var ikke fordi jeg skulle p gudstjenste, men fordi jeg mtte opp pakke. Som jeg nevnte til dere i gr skal jeg i dag ut reise. Det var dessverre ingen av dere som tippet riktig, s da fr vi spare middagen til en annen gang. Klokken 15:00 er det avgang fra Oslo retning Kbenhavn. Denne gangen er det ikke klatring og friluft som str p agendagen, heller tvert i mot.

Jeg skal nemlig ta danskebten til Kbenhavn sammen med hele PR-linja p BI. Vi blir en veldig stor gjeng og jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg. Sist jeg tok danskebten var jeg kanskje 8--9 r, s det blir interessant se hvordan det gr for seg denne gangen. Dette hres kanskje litt ut som en typisk tur for pensjonister, men nr vi fra PR-linja overtar skuta blir det nok hla i taket og tenna i tapeten. Hehe. Kamera og Macen blir selvflgelig med p tur, s da fr vi krysse fingrene for at de har internett ombord.

Stemningsbilde fra fadderullan.

PS! Senere i dag kommer jeg til kjre en sykt kul konkurranse som dere IKKE kan g glipp av. Hold dere oppdatert. Vi blogges.

Hei, hei! Ut ifra kommentarfeltet bedmme forstr jeg det er mange som er fortvilet over den drlige bloggingen min. Siden jeg dro til Kos i begynnelsen av juli har jeg rett og slett vrt i feriemodus og sltt meg til ro med tanken om at jeg ikke har en blogg. N som det begynner nrme seg skolestart er det vel p tide komme tilbake til hverdagen. Oppholdet mitt i Kos ble som kanskje noen av dere har skjnt litt lenger enn planlagt. I utgangspunktet skulle jeg bare vre der en uke, men endte opp med vre der til sammen tre uker. Jeg ble kjent med mange nye mennesker og jeg vil ogs pst at jeg hadde den beste ferien i mitt liv. Den siste uken fikk jeg sprsml om jobbe p Strand Cafeet som partyboy og kunne selvsagt ikke si nei til det. Da hadde jeg som oppgave g rundt p stranden og srge for at alle hadde det bra. Super chill stilling, for si det mildt. Det var ogs mye p grunn av den "jobben" at jeg ble kjent med s mange flotte mennesker. Hadde det vrt opp til meg ville jeg fortsatt vrt p Kos, men heldigvis slo fornuften inn og jeg bestemte meg for avslutte leken mens den var p topp. Etter tre uker med festing og full rulle var det i grunn deilig komme hjem til Oslo. Det var jo heller ikke et minus komme hjem til strlende sol og stekende tempereaturer. Overgangen fra Kos til Norge har alts ikke vrt s ille som jeg hadde sett for meg. Det er under to uker til skolestart og jeg har bestemt meg for tilbringe siste del av ferien hjemme i Molde. Da jeg ikke har sett familien for hele sommeren kjenner jeg at savnet begynner ta overhnd. Ellers vil jeg meddele at alt str bra til med meg og at jeg satser p vre tilbake med bloggingen sakte, men sikkert.

Nedenfor har jeg samlet et knippe bilder fra en av de beste kveldene jeg hadde i Kos. Her fra "Beach-Taco-House party p Strand Cafeet:

Jeg lengter allerede tilbake til Kos og har bestemt meg for reise dit igjen ved frste anledning. Det er rart tenke p hvor knyttet man blir til plassen og ikke minst alle menneskene man blir kjent med. De tre ukene jeg har tilbrakt p Kos kan p mange mter sammenlignes med det vre med i Paradise Hotel. Alle blir som en stor familie som lever inni en liten boble. Den natten jeg tok farvel med kjente og kjre var uten tvil noe av det verste jeg har opplevd p lenge. Det gjorde vondt helt inni hjerterota liksom, og da kan dere tenke dere selv hvordan det var. Kos og Strand Cafeet anbefales p det sterkeste fra min side hvert fall. S lenge du er utadvendt, festglad og liker sol er dette plassen skape minner for livet.

PS! Vinnerne av "Sex Tape" konkurransen ble Irmelin og Haakon. Gratulerer! Dere vil bli kontaktet p mail. :-)

God kveld fra sengekanten i Kos! Akkurat n er jeg er en snartur innom rommet for gjre meg klar til kveldens festligheter, og tenkte derfor det var p sin plass med en aldri s liten oppdatering. Med tanke p at jeg landet klokken fire i natt er det faktisk et under at jeg er spass oppegnde som jeg er. Det ble som dere sikkert skjnner lite svn i natt, men det hindret ikke meg i st opp tidlig. Fr fuglene kvitret var jeg p stranda sammen med Camilla og Therese, hvor vi spiste en deilig frokost. Klokken 12 braket det ls med strandfylla aka Paradise Hotel. Ja, for jeg fr faktisk flelsen av at jeg er i Mexico. Her er det ingen regler p hva som er lov og man gjr akkurat det man fler for til enhver tid. Got to love it! P kort tid har jeg blitt kjent med mange hyggelige mennesker, deriblant flere ste blogglesere. Dette er uten tvil starten p det som kommer til bli en uforglemmelig uke.

God stemning og topp service finner du p STRAND bar. Anbefaler dere ta turen dit hvis dere noen gang har planer om beske KOS.

Hper alt str bra til med dere der hjemme og at dere fr en god helg. Vi hrs!

Hola amigos! N er det kun f timer til jeg m vre p Gardemoen. Flyet gr riktignok ikke fr midnatt, men liker vre tidlig ute. Siden jeg stod opp usedvanlig tidlig i dag satser jeg p sove hele flyturen til KOS. Jeg har p forhnd reservert vindussete, s med musikk p ret og en deilig pute burde jeg sovne relativt fort. Tenk, i morgen ligger jeg p stranda med en paraplydrink i hnda og nyter livet! Jentene er allerede p plass der nede og de kunne melde om strlende vr og hy partyfaktor. Jeg har med andre ord all grunn til glede meg!

I dag har jeg fartet rundt p Storo Storsenter. Jeg var blant annet innom frisren og klippet meg. Det siste jeg nsker dvele med nr jeg er p ferie er sveisen, s her er det kort hr som gjelder.

P vei hjem gikk jeg tilfeldigvis forbi Carlings og da kunne jeg ikke la vre kjpe disse overdelene dere ser p bildet over. Jeg har nemlig en liten mageflelse p at det er singlet med skript og diverse print som gjelder i KOS. Eller tar jeg helt feil?

Kofferten er pakket og jeg begynner bli s godt som klar for avreise. Det blir nok drlig med trening den kommende uken, s fr jeg drar tenkte jeg ta en liten kt p Elixia. Med det sier jeg ha det bra og p gjensyn. Det skulle visstnok vre gratis internett der vi bor, s da blogges vi fra Hellas! nsk meg god tur da dere. :-)

PS! Den nyeste treningsmusikken min p spotify finner dere HER.

Nedenfor har jeg samlet noen bilder fra verdens strste kjpesenter, nemlig Dubai Mall. Dette er det sykeste kjpesenteret jeg har vrt p noensinne! Med blant annet innendrs skytebane, skjelett fra en dinosaur og det strste akvariumet du kan tenke deg er det umulig ikke bli fascinert. I motsetning til de kjpesenterene vi er vant med her hjemme m du bruke flere dager p komme deg gjennom dette shoppingparadiset. Hvis jeg ikke husker helt feil var vi p Dubai Mall hele tre kvelder! Den eneste butikken jeg savnet der inne var Mulberry. Den har p grunn av eierskifte vrt stengt i mange mneder (til min store skuffelse vel merke). Selv om jeg ikke fikk kjpt meg en ny veske fra favorittmerke mitt gikk jeg ikke tomhendt ut fra Dubai Mall. Heller tvert i mot.

Se p dette akvariumet da! Her inne svmte alt fra store haier til fisker p strrelse med lille nemo.

Hvis du noen gang har planer om beske Dubai Mall M du ta deg en timeout p Ihop Restaurant. Her fr du nemlig kjpt amerikanske pannekaker med innhold og tilbehr av alt du kan tenke deg. Bananpannekakene med jordbr og krem smakte helt fantastisk. Bare se p bildet under da vel! Du fikk litt vann i munnen n, sant?

Skjorte og chinos fra Zara Man.

Det som overrasket meg var at de hadde en hel etasje med moteklr for barn. Jeg skjnner ikke helt vitsen med kjpe s dyre klr til sm barn. De vet jo ikke forskjellen p en kjole fra H&M og Dolce & Gabbana liksom..

Tro det eller ei s bli man faktisk sulten av trkke rundt p et kjpesenter. Flere av restaurantene har derfor uteplasser slik at man kan f med seg det bermte vannshowet kalt "Burj Dubai-Fountain Water Show". Dette er obligatorisk f med seg hvis man er i Dubai. Det er magisk bde se og hre p. Vakker klassisk musikk flger fontenens bevegelser og lyser opp hele omrdet. Sk opp "water show Dubai" p youtube, s skjnner dere hva jeg snakker om.

Jeg er ikke s fan av st p skyter, men gjengen p bildet ovenfor s ut til trives p isen. Akkurat da vi gikk forbi spilte de Madcon med lten "Beggin". Det var litt moro da!

Det var vanskelig holde tunga rett i munnen inne p Nike Store. Ja, for der inne var det mye fint! Jeg kunne helt sikkert fylt opp en hel koffert med bare treningsty, om ikke to.

Cold Stone Creamery er ogs et sted jeg vil anbefale deg g innom. Der fr du kjpt iskrem og milkshake Yummy, yummy! :-)

Fornyd her ja! :-)

Er det noen av dere som har vrt p Dubai Mall forresten?

Hei og god dag! Da er jeg tilbake i Norge. Vi tok nattflyet fra Dubai via Zurich klokken 23:30 (norsk tid) i natt, og vi landet p Gardemoen rundt kl 09:00 i morges. Flyturen var minst like fantastisk hjem! En timestid fr landing i Zurich ble jeg vekket av en st flyvertinne som serverte meg full frokost bestende av alt fra omelett, smoothie og crossiant. Fra Sveits og hjem sov jeg som en sten. Det positive med dra p natta er jo det at man fr en ekstra dag, pluss at man fr muligheten til sove p flyet. P business class er det jo mulig sl ut sete til en seng, s dere kan jo tenke dere til hvor behagelig det var. Fr jeg sovnet s jeg filmen "The wolf in wall street" for frste gang. Sykt bra film som jeg anbefaler p det sterkeste til de av dere som ikke har sett den. Nr det er sagt har jeg hatt en helt utrolig bra ferie i Dubai. Bare synd vi ikke rakk oppleve alt som vi hadde planlagt. MEN jeg har heldigvis endel bilder fra turen som jeg gleder meg til l vise dere, so stay tuned.

N skal jeg ut mteJune! Vi har vel ikke sett hverandre p det jeg kan huske, s det blir koselig. Ha en fin dag da dere! :-)

God kveld og gratulerer med dagen! N har vi akkurat kommet hjem fra Nobu, hvor vi ble servert den beste sushien jeg noensinne har smakt. Anbefaler dere p det sterkeste stikke innom der hvis dere skal til Dubai. Tok litt bilder av maten som jeg tenkte vise dere i et oppsummeringsinnlegg senere. Ettersom vi var ute p livet i gr har vi i dag bare ligget p stranda og slappet av. Unnet oss en egen bungalow med tilhrende solsenger p selveste nasjonaldagen. Max deilig kunne ta seg en cowboystrekk i skyggen innimellom. En annerledes, men helt fantastisk 17. mai feiring p meg i r.

Hva er vel bedre enn starte dagen med en club sandwich dagen derp?

Shortsen jeg har p meg er fra Zara, hvis dere lurte.

Restaurant Nobu ligger forresten i det store "aladdinhotellet" som dere ser bak meg p bildet ovenfor.

I morgen skal vi blant annet ta turen til Mall Of Emirates (som ogs er et bra shoppingsenter her i Dubai) og vi skal spise middag p Hakkasan. Mye se frem til med andre ord, s her gjelder det komme seg i seng. Natta!

Har dere hatt en fin 17. Mai?

Hei! Frste dag i Dubai er n over og jeg vil trre pst at jeg har hatt en god start p ferien. Fr frokost lp jeg 30 minutter mlla. Treningssenteret som ligger rett ved hotellet er forvrig veldig bra. Med nye fine apparater, aircondition og super hyggelig betjening er det ingen unnskyldning for trene hvert fall. I morgen tenkte jeg kjre bryst og triceps, da etter frokost slik at jeg har energi til gi jernet. S snart frokosten var inntatt bar det avgrde til nrmeste elektronikk forretning for kjpe minnekort til kamera. Deretter var det bare finne seg en ledig solseng og nyte det deilige vret. Temperaturen i vannet er helt fantasitsk. Jeg tror ikke jeg overdriver nr jeg sier at det er over 30 grader! Varmt er det uansett bde p land og i vann. Hvis det ikke hadde ikke vrt for den svale vinden her nede ville det vrt umulig holde ut i solsteken.

Her er noen snapshots fra stranda:

Btene til araberne er p strrelse med fergene vi har hjemme i Norge. Sick!

Heller ikke barna til sheikene her i Dubai rekker kjede seg virker det som. Hehe.

Csar salat er uten tvil en av mine favoritt salater.

Vi bor ikke s langt unna det mye omtalte hotellet Burj Al Arab, som ogs kan minne om Rica Seilet hjemme i Molde.

I kveld var vi p Dubai Mall. Fy fader for et senter! Vanvittig moro se s mange fine butikker samlet p et og samme sted. For ikke snakke om alle fasilitetene som f.eks et digert akvarie med dykkere, haier og andre fisker. Jeg skjnner ikke hvordan de har ftt til bygge alt som de har her i Dubai jeg alts.. Bilder fra senteret og vannshowet utenfor tenkte jeg dele med dere i et eget innlegg. Hres ikke det bra ut? I mellomtiden nsker jeg dere en god natt.

God kveld kjre lesere! Det er kun kort tid siden jeg ankom Le Meridien Minaseyahi Beach Hotel i Dubai. Her skal jeg nyte en etterlengtet ferie! Tenk, jeg har ikke hatt ferie siden jeg var med p Paradise Hotel i Mexico i fjor. Som dere sikkert skjnner er det med god grunn at jeg har valgt reise p solferie til De forente arabiske emirater. Jeg har aldri vrt her fr, s jeg gleder meg til oppleve verdens hyeste skyskraper, verdens strste kunstige slalombakke og en av verdens strste fornyelsesparker. Nr det gjelder flyturen hit s kan jeg oppsummere den med et ord: HIMMELSK! En av fordelene med jobbe som flyvert er at jeg har muligheten til reise bra til en billig penge! Ja, for sitte (ligge) p "business class" med Swiss International er s absolutt anbefale. Her snakker vi komfort fra det yeblikket du kommer inn p flyet til du er ute. Det hadde selvflgelig vrt mulighet for reise p "first class" ogs, men p en sekstimers flytur fra Zurich til Dubai er business mer en bra nok!

Nedenfor ser dere en liten smakebit p hva vi fikk servert ombord:

Jeg klarte selvflgelig glemme minnekortet til kamera hjemme, men jeg kjper nytt i morgen slik at jeg kan ta fine bilder og dele med dere p bloggen. Hvis dere har tips til bra shopping eller steder jeg br beske her i Dubai, legg gjerne igjen en kommentar i kommentarfeltet. I hp om rekke en treningskt fr frokost br jeg komme meg i seng. Hper alt str bra til med dere hjemme i Norge. Vi blogges!:-)

Riktig god tirsdagskveld! Utrolig nok er det mange av dere som klikker seg innom bloggen min, selv nr jeg ikke oppdaterer - det str det respekt av. Jeg merker det klr i fingrene etter komme i gang med bloggingen for fullt, s dere trenger ikke vente s alt for lenge fr jeg er tilbake. I skrivende stund er jeg i solfylte Marbella. Etter en hektisk arbeidsperiode syntes jeg det var p sin plass med en aldri s liten mini-ferie. For meg som er s vant med fly koster det meg lite energi (og penger forsvidt) fly en tur til Spania. De neste tre dagene skal jeg bare trene, spise god mat og sole meg. Med temperaturer opp mot 28 grader i skyggen kan man ikke gjre annet enn smile. Eller hva sier dere?

rets frste grillmltid. Maiskolber med litt smr og salt er jo uten tvil favoritten. Yummy!

Hper alt str bra til med dere! :-)

God kveld dere! Jeg landet p Molde Lufthavn klokken 16.45. S snart jeg hadde kommet p hotellrommet var det bare henge av seg uniformen og f p seg andre klr. Pappa og jeg var nemlig invitert til middag hos et vennepar av han. Der fikk jeg smake rkt pinnekjtt for frste gang. Det var veldig godt, men jeg m rlig innrmme at jeg heller foretrekker urkt pinnekjtt. Uansett moro prve noe nytt.I skrivende stund ligger jeg i senga p hotellrommet og hrer p uvret som herjer utenfor. Det har blitt lite med svn de siste dagene, s jeg satser p ta tidlig kveld. I morgen er det siste innspurt p jobb fr jeg setter meg p kveldsflyet tilbake til Molde, da for tilbringe helgen sammen med venner og familie ( + litt jobbing p Bunnpris Fuglset). GLEDES!♥

Jeg ble s trst etter alt pinnekjttet, s jeg mtte innom butikken kjpe meg en ananasbrus fra Oskar Sylte. Den er i likhet med pre- og julebrusen (fra samme levrandr) fantastisk god. Oskar Sylte er en lokal mineralfabrikk her i Molde og en av grnderne til hele Norges Solobrus. Da lrte dere noe nytt i dag ogs! Mehe.

God natt fra Romsdalen. Vi blogges!:-)

Hei fra sengekanten Nord-Norge! Siden vi dro med det frste flyet fra London i dag morges ble jeg "tidlig" ferdig med arbeidsdagen. Dere m tro det var litt av en kontrast komme til Alta fra London. Det er akkurat det jeg elsker med denne jobben! Reisingen, variasjonen og alle de forskjellige menneskene jeg mter i lpet av dagen. Her i Alta er det kaldt og mye sn! Virkelig friskt og deilig vintervr med andre ord. I hp om finne treningslysten tok jeg turen p Amfi senteret som ligger et steinkast unna hotellet. Der endte jeg opp med kjpe en mrk gr ullvang genser. Jeg har nemlig siklet etter en snn helt siden jeg s rets frste episode av Farmen.

Jeg har innmari lyst p den i lys gr ogs!

Er den ikke fin?

S snart jeg fikk p meg treningstyet bar det avgrde p Actic. Det er et treningssenter som ligger vegg i vegg med Nordlysbadet, ogs rett ved hotellet. Til en pris av 75,- fikk jeg alts kvittet meg med drlig samvittighet og fylt p med ny og deilig energi. Jeg trente intervaller p mlla (4x4), hvis dere lurte.

Kveldsmaten ser dere p bildet over. I skrivende stund ligger jeg henslengt i sengen, trtt og sliten. Det blir nok litt tv-titting fr jeg sovner. I morgen venter en ny og lang arbeidsdag, s her gjelder det vre uthvilt. Hper alt str bra til med dere! Ha det fint s lenge, vi blogges. :-)

Hallo kjre lesere! I skrivende stund ligger jeg p hotellrommet i London. Siden vi landet forholdsvis tidlig fikk jeg hele ettermiddagen til disposisjon. Jeg la igjen bankkortet hjemme og hadde derfor ikke muligheten til shoppe. I stedet gikk jeg opp og ned Oxford Street som en typisk turist med mangel p retningssans og kamera p skuldra. Jeg som hadde gledet meg til shoppe, men den gang ei. P en mte tror jeg det var like s greit. Jeg hadde uansett endt opp med bruke alt for mye penger p meg selv og det har jeg ikke har rd til n fr jul. Tenk, n er det bare 23 dager igjen til julaften!! Er det bare meg, eller gr tiden sykt fort?!

Til og med p en sndag var gatene i London fulle av liv og rre. Som dere ser p bildene ovenfor skal det ikke st p julestemningen heller. Koselig, ikke sant?

Min siste dag i London. Vi stod opp relativt tidlig for f mest mulig ut av dagen. Tempertauren har vrt helt fantastisk. 18 grader og bl himmel i slutten av oktober, det er slettes ikke verst! Frste stopp i Oxford Street var selvflgelig Primark. Et marked fullt av klr, sko og annet tilbehr til en veldig grei pris. Hvis man ser bor ifra kosedresser, ullsokker og daffeklr er det ikke s mye annet interessant kjpe der. Etterp gikk vi innom River Island. Der fant jeg meg blant annet en svart slim fit jeans. Ja, for er det noe du br kjpe i London s er det jeans. I hvert fall hvis du er gutt og foretrekker bukser med fin passform.

Ut p formiddagen tok vi et avbrekk i shoppingen og spiste lunsj p The Breakfast Club. Et lite, intimt sted med god service og best av alt; smakfulle PANNEKAKER!

Dette er en farlig god kombinasjon av salt og stt! Jeg fr vann i munnen bare av tenke p det.

Fine June viser stolt frem sin nye vinterjakke fra Zara. PS! June har ftt seg ny blogg. Sjekk den ut HER.

Meg, Julia, Thea og Christinamidt p Oxford Street.

Nr man er i London er det selvflgelig obligatorisk ta turen innom Abercrombie & Fitch. Parfymen dere ser p bildet under var hovedgrunnen til at jeg dro dit. Den lukter s utrolig godt! Du fr den i tre forskjellige strrelser. Jeg kjpte den p 100 ml, som kostet ca. 700 norske kroner.

Victoria Secret er penbart like obligatorisk for jentene som Abercrombie er for oss guttene. M si jeg ble overrasket over det store utvalget og det fine butikklokalet. For ikke snakke om de deilige fuktighetskremene de selger. Mange av dem luktet godteri. Yummy!

I skrivende stund sitter jeg p bussen fra Torp Lufthavn retning Oslo. Det blir ikke mange timer med svn p meg i natt, for si det snn. I morgen er det tilbake p jobb. Etter ha blakket meg p julegaver ser det nesten ut til at jeg m selge noen fridager. Det koster ha stor familie alts. Hehe! :-)

Hallo i luken! Grsdagen var helt fantastisk. Vi unnet oss en bedre middag p en koselig restaurant ved navn Black & Blue. Den ligger i Wigmore Street, s hvis dere har planer om dra til London anbefaler jeg dere ta turen innom.

I stedet for dessert endte vi opp med ost og kjeks. Jeg hadde nesten glemt hvor godt det var!

Etter at vi hadde spist dro vi tilbake til hotellet og skiftet klr. Jentene hoppet inn i finstasen, mens jeg kjrte s enkelt som skjorte og jeans.Fr vi visste ordet av det stod vi og danset p Boujis, et fancy utested i South Kensington. Det var takket vreChristinaog promotren hennes at vi kom inn. Dere skjnner, Boujis er i utgangspunktet en privat members club. Noe som innebrer at man m vre medlem eller st p gjesteliste for komme inn. Sammen med en herlig jentegjeng hadde jeg det ufattelig moro.Formen i dag derimot har ikke vrt helt p topp. Gleder meg virkelig til vkne i morgen, frisk og opplagt. Forhpentligvis fr jeg knipset noen flere bilder som jeg kan dele med dere.

Forresten! Jeg hadde blitt utrolig glad hvis dere kunne satt av litt tid til nominere meg som "rets herreblogg" HER. P forhnd, takk og god natt! :-)

Hello from Great Britain! Flyturen til London gikk som smurt. S snart jeg fikk tildelt sete og senket skuldrene sovnet jeg p et blunk. Fr jeg visste ordet av det var jeg trygt fremme p Heathrow flyplass. Tro det eller ei s klarte jeg komme meg til hotellet p egenhnd. Sammen medJune og Juliabor jeg p DoubleTree by Hilton. Hotellet har god standard og best av alt, det ligger veldig sentralt. Like ved Marble Arch og et steinkast unna Oxford Street.

I dag tok vi t-banen til Westfield, som er et eksklusivt kjpesenter knappe 10 minutter unna hotellet. Med butikker som Mulberry, Ugg Australia, Timberland og Topshop var det ikke vanskelig la seg friste. Jeg for min del var s heldig finne meg et par billige jeans, en t-skjorte og nyevinterskofra Timberland. Viser dere bilder nr jeg kommer hjem.

N skal vi ut spise en deilig middag sammen med jentene mine! I morgen m jeg opp grytidlig og gjre unna mest mulig av julegavene fr jeg setter snuten hjemover til Norge. Ha en fin kveld alle sammen! :-)

Hei og velkommen! Mitt navn er Glenn Henriksen. Jeg er en 23 r gammel gladgutt fra Molde, bosatt i Oslo. Til daglig studerer jeg PR og Markedskommunikasjon p Handelshyskolen BI. Jeg har blogget om min hverdag siden 2009, da med fokus p mote, trening og reise. Ta gjerne en titt i arkivet nr du frst er innom. P gjensyn!

Instagram

Annonser

Image and video hosting by TinyPic